گروه فرهنگی عمار

گروه فرهنگی عمار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آخرین نظرات

پوستر / اخلاص

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید.

مخصوص چاپ در اندازه A3  و کوچکتر

آیت الله خوشوقت رحمةالله علیه

خیلی ­ها به انجام واجبات موفق نمی­شوند. ایمانشان ضعیف است. شیطان گولشان می­زند. نماز نمی­خوانند.روزه نمی­گیرند؛ اما بعضی­ها موفق می­شوند و با هر مشکلی نماز می­خوانند و روزه می­گیرند، ولی بعد دچار کارهایی می­شوند که اثر این اعمال خنثی می­شود. چنین شخصی این طرف و آن طرف می­نشیند و می­گوید: «من روزه گرفتم؛ من نمازِ شب خواندم.» «وقتی کار خیر انجام دادی، آن را نگه­دار. نگه داشتن آن سخت­تر از موفقّیت اول آن است.» چون نفس­ اَمّاره فشار می­آورد و می­گوید: «بگو تا بفهمند که تو نمازِ شب می­خوانی.» کم هستند افرادی که بتوانند مقابل این مقاومت کنند؛ بنابراین هم باید انجام داد و هم بعد از انجام دادن، کاری نکرد که از بین برود. اخلاصش محفوظ باشد.

برگرفته از مجموعه بیانات معلم اخلاق و معرفت حضرت آیت الله خوشوقت ره درکتاب طریق بندگی

نظرات (۴)

  • ...ما شیعه ها ...
  • رحمةالله علیه
  • رسول حق منش
  • سلام 
    لطفا این توصیه علامه طباطبایی برای قبل از خواب در صورت امکان پوستر شود :

    در شب و روز زمانى را براى حسابرسى خود قرار بدهید و ببینید که این بیست و چهار ساعت چگونه بر شما گذشته. هر شب پیش از خواب،‌ اگر توانستید سور مسبحات (حدید،‌ حشر،‌ صف،‌ جمعه و تغابن) را بخوانید و اگر نتوانستید،‌ تنها سوره حشر را بخوانید. بحارالانوار را زیاد مطالعه کنید و از روایت‌هاى آن ساده نگذرید.

    اهل محاسبه باشید،‌ همان‌طور که یک بازرگان،‌ یک کاسب،‌ دخل و خرج خود و صادرات و واردات خود را حساب مى‌کند،‌ شما ببینید در شبانه‌‌روزى که بر شما گذشته،‌ چه چیزى اندوخته‌اید؟ چه گفته‌اید؟

    یک‌یک رفتار و گفتارتان را حساب برسید،‌ از نادرستى‌ها استغفار کنید،‌ و سعى کنید تکرار نشود،‌ و براى آن‌چه شایسته و صالح و به فرمان حاکم عقل بود،‌ خدا را شاکر باشید،‌ تا به‌ تدریج براى شما تخلق به اخلاق ربوبى ملکه بشود.

    رحمةالله علیه :)
  • احسان ثابت
  • سلام 
    پوستر زیبا و تاثیر گذاری بود 
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی