گروه فرهنگی عمار

گروه فرهنگی عمار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آخرین نظرات

پوستر / اسیر چاه طبیعت

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ

پوستر اسیر چاه طبیعت

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید.

مخصوص چاپ در اندازه A3  و کوچکتر


آیت الله میرزا عبدالکریم حق شناس رحمة الله علیه

شخصی گفت: رفتم خدمت ثامن الحج(علیه السلام)، در حالی که خودم را صاحب مقامات می‌دانستم، عرض کردم: موقعیت من را به من نشان بدهید.

از اختصاصات ثامن الحجج(علیه السلام) این است که زود معلوم می‌کند.

این شخص خودش را خیلی بالا فرض می‌کرد. گفت: وقتی تقاضا کردم که موقعیتم را به من نشان بدهند، در خواب این شعر را برایم خواندند:

هستی اسیر چاه طبیعت چگونه باز 

قرب و مقام موسی عمرانت آرزوست 

ای برادر من! ته چاه هستی؛ اما قرب و مقام موسی عمرانت آرزوست! 

می‌گوید: چرا وقتی من حرف می‌زنم، خدا جواب من را نمی‌دهم؟!

 ای داد و فریاد! هستی اسیر چاه طبیعت. 

از جان برون نیامده، جانانت آرزوست

هنوز امیال نفسانی را کنترل نکرده، جانانت آرزوست؟

غیر ممکن است کسی که تهذیب اخلاق نکرده ، رب الارباب را درک بکند.


نظرات (۱۳)

سلام علیکم،
خداقوت،
رنگبندی نوشته ها رو میتونستی بهتر انتخاب کنی،
یاعلی
  • پریشان گویا
  • خیلی خوب
  • آزاده روحانی
  • سلام
    مطلب بسیار قابل تاملی است. ای کاش قبل از اینکه دیر بشه به خودمون بیاییم.
    یا علی
    پاسخ:
    انشاء الله
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    نفس پله ترقی و تنزل در درگاه الهی است
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
  • ابوالحسن جعفری
  •  سلام خسته نباشید .
     نوشته قشنگیه

     غیر ممکن است کسی که تهذیب اخلاق نکرده ، رب الارباب را درک بکند.

    سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
    یا مهدی .
    خیلی خوبه موفق باشید یاعلی
    سلام علیکم.
    عذرخواهم از تأخیر...
    مانند همیشه بسیار عالی بود.
    اجرکم عندالله...

    یا حق.
    سلام
    ممنون
    روحشون شاد...
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • اعوذ بالله من نفسی...

    سپاس
  • پایگاه فرهنگی بسیجی منتظر
  • سلام علیکم ...

    با مطلبی به عنوان " پشتیبان ولایت فقیه باشیم ..." بروز هستیم
    بی صبرانه منتظر حتی یک دلنوشته از شما بزرگوار هستیم
    ...............................
    امنیت را ولایت فقیه تضمین می کند ...

    حالا می فهمم که چرا امام می گفت :

    «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»

    سلام

    وضعیت قرمز!

    مراقب باشید در این جنگ شکست نخورید

      چه زیبا گفت   شهید دکتر مصطفی چمران "هنگامی که شیپور جنگ نواخته می‌شود، شناختن مرد از نامرد آسان می‌شود؛ پس ای شیپورچی بنواز!"

    امام علی (علیه السلام ) :

    هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمنان بیدار میشود

    تاریخ درباره ما چه خواهد گفت اگر ببیند با وجود فرهنگ اصیل و پربار ایرانی اسلامی مغلوب فرهنگ غرب شدیم...

     

    وب زیبایی دارید لینک شدید
    شما را دنبال خواهم کرد انشاالله
    یا علی
  • پایگاه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
  • سلام بر برادران همسنگر
    با مطلبی تحت عنوان"بانوی بهشتی" در خدمت هستیم. ضمنا این مطلب دارای پوستر می باشد.منتظر حضور سبز شما هستیم.

    ضمنا اگر با تبادل لینک موافق هستید اطلاع دهید.یا علی
  • محمدرضا حاجی جباری
  • سلام علیکم
    شرمنده که دیر سر زدم. خدا قوت
    بروزیم با جزئیات دیدار با خانواده شهید علی خلیلی+پوستر

    سر بزنید/منتظرتان هستم
    انتقاد فراموش نشود.
    یاعلی مــدذ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی