گروه فرهنگی عمار

گروه فرهنگی عمار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آخرین نظرات

پوستر / افضل افراد کل زمان

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

مخلصون

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید.

مخصوص چاپ در اندازه A3  و کوچکتر


مرحوم آیت الله میرزا عبدالکریم حق شناس رحمة الله علیه

حضرت فرمود: «ان اهل زمان غیبته القائلون بامامته المنتظرون لظهوره افضل من اهل کل زمان لان الله اعطاهم من العقول والافهام والمعرفة ما صارت الغیبة عندهم بمنزلة المشاهدة».  

کسانی که در زمان غیبت امام زمان(ع) قائل به امامت او بوده و انتظار فرجش را می‌کشند، افضل افراد کل زمان هستند و پروردگار چنان عقل و فهمی به آنان داده است که غیبت در نزد آنها به منزله‌ی شهود است. غیبت برای آنها معنایی ندارد! این اشخاصی که این منزلت را پیدا می‌کنند، مانند کسانی‌اند که در حضور نبی‌اکرم(ص) جهاد کرده‌اند. «اولئک المخلصون حقاً و شیعتنا صدقاً». آنها حقیقتاً شیعیان ما هستند، آنها مخلصون هستند. فهمیدی داداش‌جون؟ آیا شما چنین رابطه‌ای با امام زمانت داری؟


نظرات (۶)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
  • محمد مهدی علیزاده
  • پاسخ:
    چشم خدمت میرسیم
  • حسین براتی
  • انتخاب‌های به جا و زیبایی دارید
    موفق باشید انشاءالله
    پاسخ:
    خیلی ممنون که به ما سر میزنید 
    یا علی
    سلام ، میلاد آقا و مولا مبارک ... آقاجان ! کاش در نافله ات نام ما را هم ببری/که دعای توکجا؟عبد گنهکار کجا؟ اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    انشاء الله
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلبی در مورد غرور ایرانی به روزیم

    منتظر شما و نظرات زیباتون

    یا علی مدد
    التماس دعای فرج و شهادت
    پاسخ:
    چشم خدمت میرسیم
    انشاء الله شهید بشیم
  • محمد مهدی علیزاده
  • سلام با پست
    دانلود 3 طرح هدر وبلاگ بروز هستم ...
    خوشحال میشم سر بزنید .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی