گروه فرهنگی عمار

گروه فرهنگی عمار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آخرین نظرات

پوستر / میلاد کریم اهل بیت (علیه السلام )

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ق.ظ

                                            پوستر

میلاد امام حسن مجتبی

                                     تصویر زمینه

میلاد امام حسن مجتبی

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید.

پوستر مخصوص چاپ در اندازه A3  و کوچکتر.


میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) بر تمام شیعیان آن حضرت مبارک باد .
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.


نظرات (۱۰)

  • عباس زاده
  • کریم کاری بجز جود و کرم نداره ....
  • خادمة الشهدا
  • از یُمن قدومش همه جا گشته معطر
    جانم به فدای پسر اول حیدر

    التماس دعا
    یاعلی
  • مهدی گیلاسی
  • یاکریم العفو به کریم اهل بیت ازگناه  ما در گذر.

    سلام و خدا قوت

    طاعات و عبادات قبول

    میلاد کریم اهل بیت(ع) بر شما مبارک

  • هیئت مجازی کتاب
  • با سلام

    عیدتان مبارک ...

    دعوتید به قصه ی صلح خونین

    http://heyateketab.blog.ir/post/229
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر میخواید وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید میتونید طرح قالب و پیاده سازیش تو سرویس قدرتمند بیان رو به ما بسپارید .
    ما با کمترین هزینه براتون انجام خواهیم داد.
    هیچ وقت برای پیشرفت دیر نیست.
    موفق باشید.
    گروه نرم افزاری ایتـــــ سافتـــــ (مرجع تخصصی طراحی قالب های بیان)
    سلام دوستم
    خسته نباشین
    خوشحال میشم از وبم دیدن کنین و نظرتونو راجبش بیان کنین

    shereirani.blog.ir
    پاسخ:
    علیک السلام 
     انشاء الله همیشه سلامت باشید 
    چشم خدمت میرسیم 
    التماس دعا 
    یا علی
  • سید حسین مدارایی
  • سلام.
    زیبا بود. ممنون.
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به بهشتی

    http://heyateketab.blog.ir/post/243

  • مm نصراصفهانی
  • از ابتدای حیات بشر مسئله ی پوشش به عنوان یک نیاز طبیعی برای او مطرح بود. به عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر تغییرات جوی و به این دلیل هم غالبا نحوه ی پوشش افراد و اقوام با توجه به منطقه ی جغرافیایی آنها متفاوت بوده است. به عنوان مثال پوشانده اغلب نقاط بدن در مناطق بسیار سرد سیر و یا پوشش هایی  اندک در مناطق آفریقایی و یا در مقابل این دو پوشش مردمان اروپا در مناطق معتدل که وابستگی زیادی به حرارت یا برودت دما نداشته است و جز آنها.

    در این بین در مناطق کویری پوشش افراد باید طوری انتخاب می شد که علی رغم نازک بودن اغلب نقاط بدن را در مقابل حرارت شدید آفتاب محافظت کند. به ویژه معمولا در این مناطق انسان ها اعم از زن و مرد از پوشش بر روی سر و گردن هم استفاده میکنند تا پوست بدن در این نواحی هم از تابش آفتاب آسیب نبیند.

    اما در جوامع گرمسیر به ویژه مسئله ی دیگری هم در نحوه ی پوشش افراد مطرح بوده است و آن مسئله ی سلامت اخلاقی اجتماع است و از آنجا که بطور معمول مردم هنگامیکه در تعارضی میان طبیعت و اخلاق قرار بگیرند بنا به منافع اجتماعی و یا فطرت خود مایل به برگزیدن اخلاق بر طبیعت هستند معمولا در مناطق بسیار گرم نظیر نواحی آفریقایی زنان از پوشش نسبی بیشتر نسبت به مردان استفاده می کرده اند. علاوه بر روحیه ی اخلاقی انسان ها میتوان از عوامل چون حیا و عفت بیشتر زنان نسبت به مردان یاد کرد . همچنین میتوان به جذابیت های جنسی زنانه که قدرت تحریک کنندگی بیشتری، نسبت به جذابیت های جنسی مردانه دارند اشاره کرد.

    هر جامعه ای برای بقا و ثبات خود و همچنین کاهش عوامل محرک در اجتماع ، مرزهای اخلاقی برای افراد خود معین میکند که معیارهای «عفت» در جامعه را تشکیل میدهند و در هر جامعه بصورت عرفی تعیین یافته است. معمولا اعمالی که خلاف این عفت ِ عرفی انجام شوند بی عفتی قلمداد شده و موجب اختلال در نظم اجتماعی خواهند شد.

    ماجرای حجاب در اسلام

    در ایتدا اشاره کنم که طبیعتا اسلام در یک منطقه ی خاص جغرافیایی ظهور کرده است و لباس مردمان این ناحیه هم متناسب با شرایط آب و هوایی آن نواحی بوده است . پیش از ظهور اسلام لباس زنان و مردان عرب تفاوتی باهم نداشته است و شامل دشداشه های بلند و پارچه ای بر روی سر بوده است که آنرا به پشت شانه ها می انداخته اند. پس از اسلام هم این رویه کماکان ادامه داشت اگرچه نسبت به زنان زیبا رو سختگیری هایی وجود داشت.  تا اینکه در بروز حوادثی در مدینه باعث اعمال محدودیت هایی در حجاب شد. از زنان خواسته شد
    جلباب ها – پارچه هایی که بر سر می انداحته و پشت شانه هایشان رها می کرده اند- به خود نزدیک تر کنند بطوریکه روی گردن و سینه را بپوشاند.

    در واقع اسلام دو راهکار برای جلوگیری از فساد در اجتماع پیش بینی کرد. اول کف نفس و خوشتنداری که هم برای زنان و هم برای مردان توصیه شده بود. و تمهید دوم – که با توجه به عدم توانایی همه ی افراد برای خوشتنداری اندیشیده شده بود- جلوگیری از عوامل شکلگیری بد اخلاقی در اجتماع بود.

    در همین راستا و بخاطر جذابیت زنان برای مردان، زود تسلیم شدن مردان در برابر هواهای نفسانی و همچنین جلوگیری از مزاحمت ، قرار بر این شد تا نشانه ای برای تفکیک زنان عفیف و آزاد از سایر زنان وضع شود که آن در واقع عمین نزدیک کردن جلباب ها در پوشش است.

    اما بطور کلی در آیات قرآن و دستورات اسلام هر رفتاری که موجب بروز جنسیت بشود منع شده است. حرف زدنی که در آن جنسیت زنان بروز یاید و یا لباسهایی که در آنها بر زنانگی و خصوصیات زنانه تاکید شده باشد و یا حتی حرکات و اطوارهایی که بروز جنسیت باشند برای زنان مسلمان منع شده اند.


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی