گروه فرهنگی عمار

گروه فرهنگی عمار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴

آخرین نظرات

برای دیدن اندازه اصلی بر روی تصویر کلیک نمایید.

پوستر مخصوص چاپ در اندازه A3  و کوچکتر


بسیاری از اقشار جامعه ما حتی از الفبای آموزه های تربیت دینی بی خبرند . کم نیستند افرادی که به نام دین روش هایی را برای تربیت فرزندان خویش در پیش گرفته اند که هیچ ردپایی در معارف دینی نــدارد .

بخشی از کتاب من دیگر ما جلد اول 

از دین ، فراری بود . خوراکش موسیقی بود و رقص ، نمی توانست محدودیت هایی را که دین در ارتباط دختر وپسر گذاشته بپذیرد . دلِ خوشی از مذهبی ها نداشت .

مادرش را اگر می خواستی پیدا کنی ، باید در جلسات مذهبی به دنبالش می گشتی. پدرش از دنیــا، ســجاده را می شــناخت و مســـجد را .

مادر از دستش شاکی بود . دخترش را پیش من آورده بود تا او را هدایت کنم !!!

با او وارد صحبت شدم . از دست مادرش گله داشت . از این که وقت نماز که می شود ، به سراغش می آید و تا وقتی که نمازش را نخواند رهایش نمی کند .هر چه می گوید تازه اذان گفته اند ، بگذار یک ساعت دیگر نمازم را می خوانم ، مادر رهایش نمی کند . کمی که دیر می شد ، مادر زبان به ناسزا می گشود و او را مجبور به نماز می نمود . او هم برای این که از دست مادر نجات یابد ، رو به قبله می ایستاد و چند کلمه به عربی سخن می گفت !!

به مادر گفتم : دختر راست می گوید؟ گفت : بله.

گفتم : یعنی تو برای این که دخترت نماز اول وقت بخواند ، این گونه برخورد می کنی ؟ گفت : بله ، انسان باید نمازش را اول وقت بخواند .

و من مانده بودم و یک دنیا تعجب که در کجای دین آمده که فرزند را این گونه به نماز اول وقت دعوت کنید؛ در حـالیکه خــدا نمـاز اول وقــت را واجـب نکرده اســـت ؟!


 لطفا نظر فراموش نشود 

نظرات (۴)

اسم نویسنده چیه؟

پاسخ:
سلام 
آقای محسن ولدی
  • درب اتوماتیک
  • چطور میشه کتاب رو تهیه کرد؟
    پاسخ:
    سلام میتونید از آدرس زیر کتاب رو بصورت انترنتی خرید کنید 
    5 جلد کتاب من دیگر ما 

    http://bookroom.ir/book/13775/%D9%85%D9%86-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7:-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-(%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%AC%D9%84%D8%AF%DB%8C)-+-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-(%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AC%D9%84%D8%AF-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85)
    بابت معرفی کتاب سپاس
    حتما مطالعه میکنم :)
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    خواهش میکنم
    ممنون که به ما سر میزنید
  • نقاشی ساختمان
  • من این کتابو خوندم. خیلی عالی بود. ممنون که معرفی کردید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی